tiistai 20. huhtikuuta 2010

21.4.2010Tiistai

Mä rupeen lakkoon!
Näyttäisi olevan joku trendi ilmiö tänä keväänä?
Onneksi minä rippikoulumatematiikalla en oikein millään ymmärrä mitä hyötyä edes on muutaman centin takia lakkoilla?päivä kaksi pois töistä ja saat jonkun onnettoman korotuksen tai lisän ni eikös se ole mennyt siinä"lakkoillessa" se ns hyöty mikä on hyvin pieni!mikäli edes menee
läpi tällä "lakkoilulla"niin hieno sana aikuisten ihmisten tinttailulle!
Olisiko vaan helpompi pitää päivä pari omaa lomaa,riittäisi jauheliha kaupan tiskillä ja kaikki olisi tyytyväisiä!
Jotenkin sen mielenilmaisun tehtaissa vielä käsittää jos sieltä se paras kaveri ollaan potkimassa pihalle,just se jonka kanssa oli niin kiva käydä kaffilla ja muutenkin luumuilla nurkissa!
No joo,kait mä vain olen kateellinen kun en voi lakkoilla, tai toki voin mutta hyöty ja haitta aika minimaalinen!
Nyt on tullu herättyä aikasin kuin vanhat mummit!ja tarkotus olisi ajella gymille hiukan siivoomaan!
Tai eikait siivoojillakin ole joku lakko?Olisinko mä sitten rikkuri?
sitten voisikin ottaa aamunokoset ja lähtee tuon nuorimman sähköjänikesn mr Keken kanssa kävelylle!
Nuo bullerotkun on siitä erikoisen mukavia koiria ku niitä ei edes väkisin saa oikein aikasin lähteen lenkille!mielelläni näkisin kuinka tuo ihmemies koirakuiskaaja ceisari näitä meikäläisesten balleroita käsittelisi!
tsekatkaas www.wasagymhouse.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti